دوستی با خدا

سخن گفتن با خدا و راز دل با او

دوستی با خدا

سخن گفتن با خدا و راز دل با او

بازم یه خورده حرف

دعا هفته
خدایم!

اگر از آن سو به تو روی می آورم که مرا از وجود جهنم نجات دهی از شعله های آن
 مرا رهایی دهی، همان بهتر که در آن شعله ها مرا بسوزانی
 
و اگر از آن سو به تو روی می آورم که مرا به بهشت فراخوانی و در آن جای دهی ؛ درهای بهشت را برویم بسته نگهدار ،
 
 ولی اگر برای خاطر تو به سویت می آیم

خدایم!

مرا از خودت مران .
 
 
 تو گرانبهاترین دارایی من در این دنیا هستی ، بگذار تا ابد در کنارت لانه کنم
 
 
ای بزرگ ! ای مهربان ! ای بخشاینده و ای عاشق!   ای صاحب غروب زیبا! ای خالق باران رحمت ! ای بخشاینده هر گناه و معصیت!  ای رئوفا! ای شکورا! ای قادر بی انتها! ای مطلق هر چیز ! ای مسلط بر هر امور!  ای صاحب هر نسیم ! ای فرمانبردان موجهای سرکش! ای خالق مخلوق!  ای شاهد هر ماجرا! ای پدیدآورنده هر اتفاق!  ای نازنین مهربان! ای قدرت مطلق! ای برازنده  سلطنت!  ای نگاه دارنده ایمان ما! ای فرمانده آتش ! ای فرمانده آب و خاک و باد  ای طرفه نگار بی رقیب ! ای معشوقه من در عشق بازی! ای گستره قدرت و جلال!  ای شکافنده دو دریا! ای زنده کننده هر مرده ای ! ای بینا کننده هر کوری!  ای آنکه بی اذن تو برگی از شاخه جدا نمی شود و قطره از آسمان نمی بارد!  ای گم شده در هستی و محیط! ای خاق صدای زیبای بلبل! ای تمام معنی هر چه زیبائی است!  ای پدیدار کننده مه و باران! ای جاری کننده رود در جنگل! ای خالق بوی خاک پس از باران!  تو را به وجودت قسم! تو را عشقی که در درون دو دل تنها قرار داده ای! تو را به لحظه ای که دلها برای شنیدن صدایت می تپد ! تو را قسم به لحظه لقایت!  از گناهان ما بگذر - ما را در کنار خودت محشور کن - ما را به رضایت به بهشت بفرست ما را به لیاقتمان راهی رضوانت کن  خداوندا ما را به رحمتت مورد قضاوت قرار ده نه به عدالتت چرا که رسوای جهانیم  
 
 
 
ای یگانه! ای بی همتا!  ای شنونده بر سکوت من!  ای آنکه در کائنات بزرگ خود بر انسانی همچون من دستور سجده داده ای!  ای خدا!  ای خدای مهربانی!  ای خدای خوبی!  ای خدای ارزن و گندم!  ای دهنده نعمت آب!   ای نقاش جهان و فلک!  ای زنده کننده جان و روح بیمار من!  ای خالق عقل و کمال!  ای خدای بزرگ!  ای رحمان!  ای رحیم! 
 
 
 
تو را قسم به شب پر ستاره، تو را قسم به دل پاره پاره، تو را قسم به شهاب گریزان، تو را قسم به لحظه های برگ ریزان، تو را قسم به نگاه معصوم کودک، تو را قسم به شکوه باز شدن غنچه های پر امید، تو را قسم به اشک توبه، تو را قسم به ستاره های دل انگیز، تو را قسم به دعای مادر!
 چنان ذکرت را بر زبانم جاری کن که حتی در بستر بیماری و در زمان گفتن هر آنچه که نمی دانم، فقط نام تو بر زبانم باشد بگذار چنان در روح و افکارم رخنه کنی که هیچ تارو پودی از من بدون تو شکوفا نگردد. چنان در درون روحم باش تا هر گام و حرکتی از من بوی خدا بدهد
نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.xxltv.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدین
گل فروش بهر تو گل خواستم نداشت
دانم ز باغبان که گل کیمیا نکاشت
صدباغ سر کشیدم و صد باغ سر زدم
اما نبود آنچه دلم انتظار داشت
از خالقم برای تو چون خواستم گلی
دستم گرفت و نام تو در دست من گذاشت

محمد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.negar-mohammad.blogfa.com

سلام زیبا بود خیلی زیبا
گفتم که ای غزال! چرا ناز می کنی؟ هردم نوای مختلفی ساز می کنی؟ گفتا: به درب خانه ات اگر کس نکوفت مشت روی سکوت محض، تو در باز می کنی؟ در زدم و گفت کیست؟ گفتمش ای دوست ، دوست گفت در آن دوست چیست؟ گفتمش ای دوست، دوست گفت اگر دوستی ! از چه در این پوستی؟ دوست که در پوست نیست! گفتمش ای دوست ، دوست گفت در آن آب و گل، دیده ام از دور دل او به چه امید زیست؟ گفتمش ای دوست ، دوست گفتمش این هم دمیست. گفت عجب عالمی است! ساقی بزم تو کیست؟ گفتمش ای دوست ، دوست در چو به رویم گشود، جمله ی بو

خانوم طلا شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.nortala66.persianblog.com

سلام وبلاک زیبایی دارید و مطالب ارسالی تان زیبا و عمیق است نمی دونم خودتون نوشتید یا نه
در مورد این مطلب از نظر من اگه تو متنتون واژه تو را قسم رو تکرار نمیکردید و فقط اول مطلب تون این واژه رو بکار میبردید متن تون زیبا تر میشد
موفق و سر بلند باشید

سمانه پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.buyebarun.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین.
خوش حال می شم اگه به منم سر بزنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد