دوستی با خدا

سخن گفتن با خدا و راز دل با او

دوستی با خدا

سخن گفتن با خدا و راز دل با او

بخوانید و بگویید نظر شما چیست آیا درست است ؟

آخرای استغاثه به درگاه باریتعالی یعنی آخرای بلند شدن از سر سجاده ....

میگه : چرا گریه میکنی ؟ میگم از عشق با معشوق میگم و اشک میریزم

میگه : تو کافری ... میگم چرا؟ میگه به خدا میگی معشوق ... لبخندی میزنم و همزمان قطره های شبنم چشمام سرازیر میشه

آخرای تفکر و اندیشه درونی با حضرت دوست ....

میگه : باز برای چی گریه میکنی ؟ میگم برای دل تو که هنوز نمیفهمه عشق معشوق بالاترین عشقه ... میگه : کفر نگو ای بی دین لامذهب .... بر پدرت لعنت که به تو اینطور یاد داده باخداوند بزرگ حرف بزنی ... آروم زیر لب میگم خدا بیامرزدش وصلوات میفرستم ... سری تکون میدم و میگم او به من یاد داد اول حریم دل را حفظ کن بعد حریم اطرافتو ... اما تو ... ولش کن  چی بگم ؟

گفت : چرت و پرت نگو که ....

که چی ؟ میزنی تو دهنم ؟!

گفتم : مگه تو روزه نیستی ؟ گفت البته که هستم منظورت چیه ؟

گفتم : روزه برای خود سازی و پاک سازی روح و جسمه ...

خوب؟منظور ؟ من که همیشه همینو میگم .

میگم :پس تو چرا ؟!!!!!.....جرا چی ؟ زر بزن ببینم چه غلطی میکنی ؟

 تو چرا فحش میدی ؟ چرا تن مرده رو تو گور میلرزونی ؟ چرا اذیت و آزار میکنی ؟ چرا زبان به کامت نمیگیری ؟ چرا خدا را ناراحت میکنی ؟ گفت : تو دیگه زر نزن ... تو ی کافر بی دین لامذهب  و ...... تو رو چه به این حرفا؟ کسی که به خدا میگه عشق من دیگه حسابش معلومه ...

آخ سرم داره میترکه  چطوری میشه به این مسلمانان سرشار از دین حالی کرد که هرکس یه جوری خالقشو صدا میکنه اونطور که حس میکنه صداشو بهتر میشنوه ؟ چطور میشه بهشون گفت که مسلمانی فقط به این آداب ظاهری که اداشو در میارین نیست . و هرمطلبی که در زمانهای پیش گفته شده دلائل خاصی داشته که حالا با اون زمان وفق نداره و باید دانسته و فهمیده عمل کرد؟ ...

چی بگم از این نمونه های زیبائی!!!!! حرف زیاده ولی میترسم خیلی بد برداشت بشه و نتونم اونطور که باید منظورم رو ادا کنم . عاقلان را همین جملات بس.......

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:58 ب.ظ http://delebegharar.persianblog.com

سلام
عاقلان را چه به فلسفه
دیوانگان را چه به عاقلی
عاشقان را چه به وصال
ادامه بده .....
برو دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد.
پسرم دیوانه شو ُ دیوانه شو .....
ننه عزیزت

خوب خوبه مادر خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد