دوستی با خدا

سخن گفتن با خدا و راز دل با او

دوستی با خدا

سخن گفتن با خدا و راز دل با او

حرف دل یه دوست

یکی از دوستان بسیار عریز من تو یه شب ساکت و خلوت و بسیار

 زیبایی که داشتیم با هم قدم می زدیم ازم پرسید حمید به نظرت

 ما تو این کره خاکی عاشقیم یا معشوق خب

 راستش من موندم بهش چی بگم . بگم عاشقیم که خلق شدیم

 واسه حال کردن . بگم معشوقیم که خلق شدیم واسه اسباب

 حال یکی دیگه به هر حال هر چی بود و هر چی تو بینمون

 گذشت رو فعلا نمی گم . نظر شما چیه ؟

یکی از دوستانمون هم تو یه صحبتی که با برو بچ داشتیم

 گفت :اصلا من تو این دنیا اومدم چیکار ؟ خب راس می

 گه بنده خدا  اومده امتحان بشه ؟ اومده امتحان کنه و همون سوال

 اول که اومده حال کنه یا اسباب حال یکی دیگه بشه ؟

و اما یه سوال دیگه که اینم واسم هم زیبا بود هم شامل حال خودم

هم می شد . یکی گفت : حمید از آقا امام زمان چی کم

 می شه من ببینمش یا باهاش رابطه داشته باشم

خب این بنده خدا هم راس می گه . می گفت :به فرض اینکه

 منم گناه کارم خب این حساب منو خداست چرا

 مولا واسم کم محلی می کنه ؟ ۰۰۰

 

به طور

 خلاصه عرض کنم که اولا خدا عشقش کشیده خلق کرده به منو تو

 هیچ ربطی نداره . عشقش بود خلق کنه که کرده اصلا چطوری بگم

 خلق کرده که اعتراض کنی خوشش بیاد . خلق کرده که واسش

 گریه کنی حال کنه . خلق کرده که اذیتت کنه خودش هم جواب

 اذیتشو می ده . نه اینکه بگم اذیت می کنه نه ولی به هر حال آقا

 عشقش کشیده منم قربون عشقش برم پس هر چی اذیتم کنه

 نوش جونم چشم کور زندگی می کنم . اما یه موری هست که بهتره

 واسمون یه کلید خوب باشه . البته این یه رازه بین منو اونایی که

 این وبلاگو می خونن . فردای قیامت میگه حمید گناهکاری ؟ می گم

 بله . می گه بیا برو جهنم . می گم چشم . اما موقع رفتن بهش می

 گم قول دادی تو رو با کسی محشور می کنم که دل بهش بستی .

تو رو با کسی محشور می کنم که دوستش داشتی . می گم من

 امام زمانمو مولام مهدی رو خیلی دوست داشتم اونم بفرست بیاد

 با هم بریم . اینجاست که نمی دونم خدا چی می خواد بگه . و اما

 یه مورد دیگه و اون اینکه واقعا مهدی رو دوست داشته باشی و

 واقعا بهش دل ببندی . اینجاست که می تونی به صراحت اون حرفو

 به خدا بگی و گر نه خودتو خسته نکن چون بر می گرده می گه

 عاشق مهدی یه عمر دروغ گفته اینجا دیگه نمی شه گفت عاشق

 اگه جایی واسه این جواب گذاشتی برو از چشم خودت ببین بعد

 نگو حمید نگفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد